Bonjour de France

Glubux

Member
Joined
Nov 9, 2016
Messages
123
Hello to the 18650 community :!:

It all started with youtube, browsing from suggestion to suggestion, there are so many interesting DIY videos there. Oh look at this guy, he made a new battery for his E-bike, with dead laptop batteries, oh that guy is running his van with those 18560, wait no, 16850... 18650 (I have to remember that) Oh that guy drinks too much cofee, so much energy in his videos (POWEERRR!).Mmmm this guy is making nice purple packs OMG he just burned his fingers while soldering, and so on... A couple of months later there is lithium ion cells everywhere in the house, dozens of DLB to open, I'm the guy who burns his fingers and I still love doing it, see what you've done, I'm a addict now...

Thank you for this online community, keep posting!
 
Welcome to the forum.
Looking forward to your projects.
nice intro i recognise all the youtube channel you mention.

Lux,
 
Welcome :)
 
Bonjour, nous ne nous connaissons pas, mais nous partageons surement la mme passion, puisque nous sommes membres de ce forum.

Je vous crit car, aprs avoir dmantel environ 900 batteries, je viens de m'engager sur 1000 batteries supplmentaires.

La personne m'en propose en fait 1500 de plus, et je pense ne pas en avoir besoin.
Au vu des difficults que j'ai rencontr pour en trouver, j'ai pens que cela pourrait interesser les membres de notre communaut.

Le prix serait de 2 euros 2.50 euros (beaucoup DELL, + quelques HP, Lenevo, etc...), disponibilit sur Paris ou Orlans.
Sont aussi proposes des batteries neuves, mais j'ai jaiss la chose floue pour ne pas faire trop monter les prix (je ne sais donc pas les quantits, prix, et marques).
Je vais aller chercher les 1000 batteries ce week-end, et ai promis de donner une rponse pour le supplment pour deux semaines de plus.

Si vous etes intress, merci de me rpondre, ou de me joindre par mail (sabado234@gmail.com)

Merci.
Christian
 
Back
Top